close

 

心情麻麻地

唔知點解近排都係咁

 

有D時候我感覺我唔係個popular果人

仲有

我D同學,我Fu唔到真心

 

我諗   呢個世界真係唔o岩我

 

比我一個person        一個知心

 

或者,讓我去香港生活

New Life 我諗我得o既

重新建立anything.

 

 

夜麻麻仲唔訓,我都唔想咁樣

就係訓唔著

諗緊點解我唔可以Be a "YES" Men.

諗緊點解有D人我點都估唔到

 

 

 

如果呢度比人爆光

我唔知仲有邊可以比我抖下

其實我o既生存條件幾多

幾simple的生活都幾累

 

學緊廣東話

就係諗 in TW. 唔會有人揭穿我講D咪野

 

我個生活有太多o既秘密

我唔想比佢地知道我諗緊乜

我係個怪人嘛 ~

 

 

when i get 20, i will send myself a gift.

 

i need to get out of this place, it's too small that i can't find me.

 

 

son of the bitch.

 

i swear i shout a loud in my soul over 1000 times.

 

 

i hate my life, i can't change this fucking life.

 

how come? i am a loser.

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sion607 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()