close

HONG KONG

 

踏上香港的那一瞬

我知道我會後悔

後悔依家仲來到呢度

 

 

要離港真的很不捨

四天如此短暫

我無時無刻的想念叮叮車

只得大霧o既 " 老 襯 亭 "

咁快又涼o既地鐵

同埋   西多  加埋  凍檸茶   o岩晒我既fell

 

我好掛住HK.

o岩曬我o既地方   =)

 

返黎左二日

我突然發現我無見o左我o既心

去左邊o者?

我估佢仲留低香港

 

失晒魂

 

冇左心

 

唔緊要       果日我會返返去

 

搵左佢

 

 

 

不要問我為何發夢多

 

我被拘留了

 

心還留在香港

 

 

 

 

 

HK如此多嬌,我明   =)

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    sion607 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()